Kaj moram oklestiti, če želim oklestiti kilograme?

Tokratni zapis zajema vajo, torej aktivnost in nekaj zanimivega razmisleka!

V mislih si predstavljajte del svojega telesa, kjer se počutite vitke, suhe. Pogosto je to golenica, spodnji del roke in komolec, lahko pa izberete kaj čisto svojega, npr. stopala, dlani, vrat ali celo glavo. Da si boste lažje predstavljali, lahko, ko preberete, zaprete oči. Nato poskušajte v mislih ubesediti, kako se ta del telesa počuti oz. kako se počutite v tem delu telesa. 
Ljudje pogosto rečejo: fit, suh, vitek, trd, čvrst, špičast, lahko pa izberete tudi kakšno svojo besedo. 

Sedaj si izberite del telesa, kjer se počutite, da vas je največ. Da se tam nahaja največ maščobe. Znova poskušajte ubesediti, kako se počutite v tem delu telesa, pri tem pa opustite morebitna čustva, kot so gnus, sram, krivdo ipd. Fokusirajte se le na fizične občutke in na vašo predstavo (kot da bi opisovali predmet). Kateri opisi vam priplavajo na površje?
Pogosto je to: mehko, toplo, kot da je nečesa preveč.

Sedaj oba opisa dveh delov telesa med seboj primerjajte. Videli boste, da je v opisu ˝večjega˝ dela telesa tudi veliko prijetnega. Več mehkobe, več toplote, tudi več varnosti. Velikokrat ugotovimo tudi, da na tršem delu telesa, v primerjavi z mehkejšim delom, bolj jasno čutimo organe, žile, mišice in kosti pod kožo.


Za konec pa si predstavljajte, da bi vam vso maščobo, ki prekriva mehkejši ter večji del vašega telesa odstranili. Da bi jo preprosto dvignili in vzeli iz vas. Kako bi se počutili? Morda bolj fit, morda lepši, kako bi se pa počutili fizično? Pogosto imamo občutek, da nam nečesa ˝zmanjka˝. Če si to predstavljamo, lahko tudi čutimo, kako zaveje hlad, kako nam je odvzeta mehkoba in kako je ta del telesa trši ter tudi RANLJIVEJŠI. Organi so zunanjemu svetu bolj dostopni, mišice pa, zaenkrat še, neokrepljene.

Ste pripravljeni na to? 
Če boste shujšali, boste ne le vitki in vizualno spremenjeni, ampak se boste tudi drugače počutili! Ranljivejše, trše, bolj izpostavljeno. Vsa čustva in misli, ki jih sedaj skrijete v maščobo oz. v hrano, ki jo jeste, bodo bolj vidna in bodo zahtevala predelavo ter razkrivanje. 

Če želite oklestiti kilograme, moramo po poti videti, kaj je tisto, kar moramo predelati, kaj izpustiti, kaj pa si morda dovoliti čutiti. Oklestiti in dograditi psiho. Dušo.
Kaj bi morali predelati ali si priznati? 
Ste morda nezadovoljni zaradi dela, odnosov ali neizpolnjenih želja ter ciljev? Ali kaj pogrešate? Kaj je tisto, kar skrivate pred svetom in sabo? Včasih je že zavedanje in ubeseditev tista, ki prinese olajšanje, hkrati pa nam omogoča, da poiščemo tudi rešitev. 

Kaj bi morali izpustiti?
Se morda že leta in leta krivite za dogodek iz preteklosti? Ali si že leta in leta govorite, da ste slabi, da niste dovolj dobri? Da si ne zaslužite? Se kaznujete? Ali pa ste se (ne)zavedno odločili, da boste na vaših ramenih nosili vso težo sveta in odgovornost za tuja čustva pripisali sebi? 
Kaj bi morali izpustiti?

Kaj pa je tisto, kar bi si morali dati?
Morda dovoljenje za užitek? Morda dovoljenje za to, da postavite mejo in da rečete, da nečesa nočete (bodisi hrane bodisi določenih opravil bodisi določenih odnosov ali vedenja v odnosih)? Dovoljenje za to, da se počutite dobro v vaši koži? Da poskrbite zase in da ste zadovoljni? Dovoljenje za to, da skrbite zase ne glede na to, kako se ob tem počutil nekdo drug (morda bo ljubosumen, morda bo jezen, ker njemu ni uspelo ipd.)?



Predelajmo, izpustimo, dovolimo si!
In se ravnajmo glede na lastno (ne)zadovoljstvo.
Bodimo zavezniki sami sebi.

Ni komentarjev:

Objava komentarja